Jag blir galen....

 
                                                                  Från igår när Alice och jag fotade!
Nu har jag suttit och kämpat med ett inlägg i ca 3 timmar. Min dator är otroligt seg och konstig just nu och jag blir så himla frustrerad. Men nu har jag iallafall lyckats att publicera ett av inläggen! Ska göra ett till men det går jätte segt att importera bilderna från min iphone till datorn och då menar jag jättesegt. När jag hade ca 3 bilder kvar försvann "importeringsfönstret" och jag behövde börja om. Nu ska jag sluta tråka ut er och berätta om min dag. Vaknade runt tio tiden och har sen dess bara slappat framför tv:n och försökt fixa bloggen. Nu ska jag få i mig någon mindre lunch bestående av några mackor för är inte så hungrig. Lite sent för lunch egentligen för jag har innebandyträning vid fyra.Bussen går halv, alltså om en timme så nu ska jag börja fixa iordning mig. Bloggar mer ikväll, kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0