Real love ♥

 
   
 
 
Dessa två sporter är en del av min vardag och mitt liv! Jag älskar de båda otroligt mycket och de är väldigt viktiga för mig! Fotboll har jag spelat väldigt länge, snart sju år. Jag spelar i Örby is och har gjort det i alla år. Vi är en liten klubb med stora framgångar och spelar vi som vi gör nu i högsta serien kan vi gå upp i elit nästa år. Vilket skulle vara otroligt stort och roligt för klubben och mitt lag. Det är en riktigt rolig sport och de flesta har nog provat på den någon gång eftersom fotbollen är väldigt stor runtom hela världen.
Innebandy har jag spelat i ca 3 år nu. Jag visste knappt vad det var innan min storasyster började. Att jag började på innebandy är något jag absolut inte ångrar. Sporten är så otroligt rolig! Jag spelar i Älvsjö aik som är en ganska stor klubb. I vintras tog vi silver i Gothia cup och till nästa sommar ska vi åka till Prag på en stor innebandy turnering. Innebandy är inte en stor sport men jag hoppas verkligen att den blir det genom åren.

Kommentarer
Postat av: Alice Hedenstedt

Yeeey! :)

2012-08-21 @ 14:23:52
URL: http://Hedenstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0