Sommaren 2012 ♥

Jag har hunnit med så himla mycket men ändå så lite den här sommaren. Den började med att jag åkte till Falun på innebandy läger. Där träffade och tränade vi med några kända innebandyspelare! T.ex. Niklas Jihde som är Peter Jihdes bror. Sedan var det ju midsommar som jag firade på landet och min födelsedag. Den 28 juni åkte jag och mitt fotbollslag på Örebrocupen i 4 dagar, den cupen gick sämst men hade ändå sjukt kul med mitt lag, disco och sånt hann vi ju också med! Sedan var jag på landet med Lisa och min familj i ungefär 2 veckor. En vecka spenderades på Åland med Alice och direkt efter det åkte jag till Göteborg där jag seglade med min familj och våra kompisar. Det var jättemysigt men väldigt skönt att komma hem sen efter en vecka utan riktig toalett och min säng. Sedan var det dags för fotbollscup igen med 98:orna, Skara den här gången. Där var vi en hel dag på Skara sommarland vilket var otroligt roligt! Själva fotobllen gick ganska bra, bättre än Örebro iallafall. Nu dom sista veckorna har jag varit på landet och umgåtts med kompisar. Sommaren avslutades med en helgs träningsläger på Djurö med mitt innebandylag. Idag börjar ju skolan så nu är det dags att säga hejdå till sommaren och hej till tidiga skoldagar. Men sen drar ju fotboll och innebandy säsongen igång nu också vilket jag är grymt taggad inför så lite kul ska det ju bli också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0