There's no turning back now

 Kom precis hem från fotbollsmatchen, vi förlorade med 2-0 och jag är riktigt besviken. Det gick jättedåligt speciellt för mig. Men det är bara att ta nya tag på nästa match! Dagen idag har varit väldigt seg, jag har bara suttit framför datan och kollat på Pretty little liars m.m. Åh, får sån ångest att jag inte gjort något men iförsig så har vädret varit sämst. Det har ju regnat hela dan och åskade ett tag också! Jag hoppas det blir bättre imorgon, även fast jag bara ska vara i skolan hela dagen. Ja imorgon är det min första riktiga skoldag, har ju haft hemstudiedagar bara torsdag,fredag. Tänker nog försöka gå och lägga mig lite tidigare idag eftersom jag ska upp vid sju imorgon.Härligt härligt.....Nu ska jag nog pallra mig ner till duschen och ta mig en riktigt varm dusch.
Bildbrist så ni får nöja er med en knäpp bild från i fredags!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0