Bekännelser om Liv

Tjatja! Emma här, är hemma hos bästavän Liv just nu och sitter här och flummar ihjäl oss! Men iallafall nu så fick jag ''äran'' att skriva några bekännelser om Liv och ska därför skriva några saker ni absolut inte visste hoppas jag.
 
Börjar med något som ni kanske visste om, hon är helt beroende av sin mobil!
Liv är världens bästa flum,fashion,snälla,bästa bästavän man kan ha, riktig flummare asså ;)
Otroligt rädd för trollsländor speciellt sånna där ''monster'' som finns utanför hennes hus... haha
Hon har massor med flugor i källaren......läskigt! som hon tycker, ofc är läskiga :O
Vill jobba som veterinär eller inom modekarriären som t.e.x elle, victorias secret eller veckorevyn
Har varit ihop med en kille i 6 år! Det är verkligen länge, men är singel nu så killar haffa ;)
Sjunger ofta, mycket hemma hos henne där man ibland får höra hela sånger i falsett ;D hahah!
Älskar musik och har såklart världens bästa och snygga, heta, sexiga kille som favorit Justin bieber <3
Hon älskar att sitta framför tv:n med choklad i högsta hugg, kuddar överallt och en filt, myyys!
Och är såklart en riktig liten apa, som alla är men hon är en dansande, sjungande, flummig apa i vår värld ;)
Älskar dig bästavän föralltid och min lilla belieber tsm med mig :*
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice Hedenstedt

Håller med Emma! : Har varit ihop med en kille i 6 år! Det är verkligen länge, "men är singel nu så killar haffa' ;)

2012-09-05 @ 18:45:22
URL: http://hedenstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0