Gårdagen

Igår blev det ingen uppdatering, hade inte tid att sätta mig vid datan. Men såg att Alice gjorde ett inlägg så tack! Igår åkte jag till Farsta med Emma, Josefin och Lisa. Egentligen ska jag spara pengar men hittade så mycket jag tyckte om, så jag fick med mig lite grejer hem. Jag kunde bara inte låta bli! Jag gör ett inlägg om vad jag köpte sen. På kvällen hade jag träning, har börjat få ont i ryggen igen! Vill verkligen vara i form nu när innebandy och fotboll säsongen börjar. Imorgon har jag fotbollsmatch så jag hoppas verkligen att jag kan vara med då! Iallafall, efter fotbollsträningen kom Emma hem till mig. Vi lagade tacos och kollade på film. Filmen hette "Bröllopsduellen" och var faktiskt väldigt bra! Den handlade om Emma och Liv som var bästa vänner, haha kul va? Orkar inte berätta hela handlingen men den var faktiskt bra och rolig! Resten av kvällen blev det mycket flams och skratt. Idag vaknade vi lite innan elva och har inte gjort något speciellt, bara pratat och så! Emma gick för en stund sen så nu är jag ensam hemma. Ska nog sätta på en film, och vila. Måste göra lite ryggövningar också, det läker nog inte av sig själv. Vi hörs senare, puss och kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0