Kvällsinlägg

Hejsan! Idag började ju skolan. Vi hade bara upprop vid 12 i en timme ungefär, gick igenom lite inför terminen osv.Känns faktiskt helt okej att börja skolan ändå, kanske inte att behöva gå upp så tidigt på morgonen men att träffa alla varje dag och ha en vanlig vardag liksom. Efter skolan följde jag med Lisa hem tillsammans med Josefin. Vi var rätt hungriga så vi bestämde oss för att gå och äta pizza. Den var enorm verkligen så jag orkade inte äta upp hela! Vid åtta var det dags för träningsmatch mot Sturebys 97:or. Såklart så regnade det också så när jag kom hem var jag helt genomvåt. Tog en varm dusch, satte på mig onepiecen och tog en macka. Imorgon och på fredag är jag ledig, eller måste göra en uppgift till skolan men jag är hemma iallafall. Tänker nog ändå gå och lägga mig snart så ska göra mig iordning nu. Hoppas ni har haft en bra dag, puss och kram!
 
     
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice Hedenstedt

Sista bilden var jätte fin! Och bajs för alla har fått block förutom min basgrupp typ :(

2012-08-23 @ 00:04:22
URL: http://Hedenstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0