Bekännelser

Jag tycker faktiskt att det är kul att plugga ibland, kanske ganska ovanligt men men
Jag hatar skolans potatismos, usch jag spyr....
Ända sen det kröp en stor svart spindel på mitt ben i min säng på landet skakar jag alltid mitt täcke och kudde innan jag går och lägger mig
Spindlar är det värsta som finns, de är så vidriga
Jag älskar mango, så himla gott haha
Jag har aldrig svimmat eller råkat ut för någon allvarlig olycka. Inte brutit något heller!
Jag har inte något riktigt smeknamn, men vissa säger Livan till mig eller ja typ min familj och vissa i min släkt.
Ben&Jerrys är så otroligt gott, speciellt den med browniebitar i vet inte vad den heter men den är ljuvlig.
Jag har alltid bott i Stockholm, bara flyttat en gång när jag typ var fem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0