Jag längtar

Thailand-100 dagar kvar

Den 22 december 2012 lyfter planet från Arland mot Bangkok. Själva flygresan vet jag inte exakt hur lång tid den kommer ta men jag gissar på ca 11 timmar. I Bangkok ska vi byta till en minibuss och kommer då åka i 5-6 timmar, sedan färja 45 minuter och minibuss igen tror jag i ca 20 minuter. En lång resa men det är verkligen värt det! Vi kommer bo på en ö på östra sidan som heter Koh chang. Där kommer vi spendera 12 dagar av resan, de två sista dagarna ska vi bo mitt i Bangkok. På Koh chang blir det nog mest sol, bad, utflykter till de små öarna runt omkring, snorkling, elefantridning och sånt. Det verkar verkligen jättefint där, klart blått vatten och vita sandstränder perfekt helt enkelt! I bangkok blir det shopping, shopping, shopping är jätte taggad även fast det är så långt kvar! Försöker spara pengar så gott som möjligt. Åh vad jag längtar, känslan är så underbar när man känner luften och värmen för första gången när man åker utomlands! Bli december NUUU !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0