You know, someday I´ll stand outside your door

                           Känner att mitt utseende inte är på topp idag så ni får en bild från i somras!
Slutade tre idag pågrund av att jag hade ph=personlig handledning. Fick väldigt mycket gjort i skolan idag så är jättenöjd! Är nästan klar med alla mina veckomål redan så då kan jag slappa lite resten av veckan, hehe. När jag kom hem tog jag lite mellanmål och satte mig framför ett avsnitt av Pretty little liars på datorn.Tänkte ta det lite lungt efter en lång dag. Sedan märkte jag att det var en fluga som surrade runt mig hela tiden så jag blev jätteirriterad. Var tvungen att jaga runt den i typ hela huset för att försöka fånga den, jag gillar inte att smälla de. Tillslut lyckades jag att få in den i ett glas som jag stängde igen med ett papper. Jag släppte ut den och kände mig jättenöjd, satte mig vid datorn igen och började skriva på det här inlägget. Men gissa vad som händer sen? Jag ser typ fem flugor till, och sen dess har jag bara hittat fler och fler som flyger runt överallt. 16 stycken har jag fångat och släppt ut idag. Asså jag fattar inte vart de kommer ifrån? Det kommer bara fler och fler, de invaderar huset! Åh, jag blir galen ser två till. Men nu  känner jag att det här blev ett väldigt intressant inlägg så jag ska nog sluta nu innan ni blir allt för uttråkade.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0